مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 12:552017-07-23اجتماعي

طرح ترافیک موتوسواران به صصورت آزمایشی اجرا شود


رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به آغاز طرح ثبت نام موتورسیکلت ها برای دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک، گفت: در تهران 4 میلیون خودرو و حدود 5/3 میلیون موتورسیکلت تردد می کند.

- با توجه به اینکه تعداد بسیار کمی (شاید کمتر از 200 هزار خودرو) حق ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند و از آنجاکه موتورسیکلت ها تنها وسیله کارا در مرکز شهر برای حمل بار سبک و کم حجم، غذا و حتی در ساعات پیک ترافیک مسافر هستند، محدود کردن ناگهانی تردد آنها شدنی به نظر نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی شاکری در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، افزود: از طرفی همین حالا سایت ثبت نام موتورسیکلت ها بالا نمی آید.

بنابراین تقاضا می کنم ضمن رفع اشکالات فنی، به ابعاد اجرایی طرح مذکور نیز بیشتر پرداخته شود و این طرح یک دوره اجرای آزمایشی را پشت سر بگذارد تا مثل برخی دیگر از طرح های ترافیکی، ناقص و نیمه تمام رها نشود.

وی با انتقاد از اظهارات یکی از نامزدهای شهرداری تهران در یک گفت و گوی تلویزیونی مبنی بر قلیان کشی خود و خانواده اش بدون تبعیض میان دختر و پسر، گفت: مسوولان باید بدانند که سلیقه آنها مبنای رفتار اجتماعی می شود و از این قبیل رفتارهای نسنجیده پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک موتوسواران به صصورت آزمایشی اجرا شود

طرح ترافیک موتوسواران به صصورت آزمایشی اجرا شود