مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 08:502017-07-23سياسي

امین زاده:بایدمشکلات امور شهروندی استان ها با راه حل های بومی حل شود


دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: به دنبال آن هستیم تا ویژگی و خصیصه خاص هرمزگان شناسایی شده و این استان به همان خصیصه ممتاز به سراسر ایران اسلامی معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام امین زاده در حاشیه سفر به استان هرمزگان و غبارروبی گلزار شهدای بندرعباس، در جمع خبرنگاران افزود: هر استان دارای مسائل و مشکل های خاص خود است که به صورت معمول نهادهای اجرایی اختیار و توان لازم را برای رفع آن ها دارند.

وی اظهار کرد :مسائل و مشکلات حقوق شهروندی استان ها درصورتی که دستگاه های استانی قادر به رفع آن نباشند در هیئت دولت بررسی می شود و برای رفع آن تلاش می کنیم.

امین زاده ادامه داد:باید مشکلات امور شهروندی استان ها با توجه به وظایف و اختیارهای دستگاه های استانی به صورت استانی و با راه حل های منطقه ای و بومی هر استان حل شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: هراستان دارای ویژگی و خصلت ویژه ای است که در این سفر سعی می شود ویژگی و خصیصه خاص هرمزگان شناسایی شده و استان به همان خصیصه ممتاز به همه ایران معرفی شود.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکل های خاص و ابتکارهای صورت گرفته در حوزه حقوق شهروندی هرمزگان امروز در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی مورد بررسی و ارزیابی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زاده:بایدمشکلات امور شهروندی استان ها با راه حل های بومی حل شود

امین زاده:بایدمشکلات امور شهروندی استان ها با راه حل های بومی حل شود