مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 23:552017-07-22سياسي

یادداشت عباس خامه یار درباره مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی


معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی - درباره برگزاری نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی توضیحاتی داد.

- عباس خامه یار - معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی - درباره برگزاری نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این یادداشت آمده است: تأسیس "اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی" در یک دهه قبل، گرچه با تأخیر زیاد صورت گرفت، ولی گامی بسیار مهم در جهت ایجاد فضای تعامل، همکاری و هم افزایی بین رسانه های همسو بوده و امروزه با بیش از 200 عضو (رادیو، تلویزیون و مؤسسات رسانه ای) از 31 کشور جهان، یکی از مجموعه های مهم رسانه ای غیر دولتی منطقه در آمده است.

️برگزاری نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه مزبور در روزهای گذشته و به مناسبت دهمین سالروز تأسیس و نیز برگزاری هفتمین جشنواره اتحاد و بازار فیلم اسلامی، ششمین نمایشگاه فناوری رسانه و دومین نشست فعالان فضای مجازی در عرصه بین الملل، باحضور 230 عضو اتحادیه، فرهیختگان، فیلمسازان و هنرمندانی از 32 کشور در مشهد مقدس، پایتخت فرهنگی جهان اسلام باشعار " مشهد الرضا؛ خاستگاه وحدت و تمدن اسلامی" و در شرایط ناگوار امروز و تحولات و بحرانهای غمبار منطقه و همچنین در فضای سنگین ایران هراسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت عباس خامه یار درباره مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی

یادداشت عباس خامه یار درباره مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی