مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 23:002017-07-22اقتصادي

حضور رای اندیش شرق در نمایشگاه الکامپ


شرکت رای اندیش شرق از سال 1384 با هدف ارائه تجهیزات، راه کارها و خدمات تخصصی فناوری اطلاعات به صورت خصوصی شروع به کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، این شرکت برای سومین سال در نمایشگاه الکامپ حاضر است و به ارائه خدمات در زمینه فناوری اطلاعات، تولید نرم افزار، پشتیبانی شبکه، واردات و صادرات، بازرگانی و مشاوره می پردازد.

این شرکت در زمینه های تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری، شبکه داده ای رایانه ای و مخابراتی، ارائه خدمات پشتیبانی، تعمیر و نگهداری سیستم های رایانه ای و مخابراتی، تولید و ارائه قطعات و سیستم های غیر MainFrame و مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه برتر را در رده بندی شورای عالی انفورماتیک کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور کسب کرده است.

این شرکت در نمایشگاه امسال به عرضه سه محصول جدید خود می پردازد، که در ادامه با این محصولات آشنا می شویم؛ میهن درایو این محصول برای اولین بار در ایران ارائه شده، که جایگزینی برای گوگل درایو و وان درایو است.

از ویژگی های میهن درایو می توان به مدیریت پیشرفته کاربران، انتقال مالکیت یک فایل به شخص دیگر، ویرایش گروهی و آنلاین مستندات و فایل ها، به اشتراک گذاری فایل، تعامل با سایر جوامع مجازی، یاداشت گذاری برای فایل ها، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رای اندیش شرق در نمایشگاه الکامپ

حضور رای اندیش شرق در نمایشگاه الکامپ