مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 17:102017-07-22سياسي

ضرورت پیشتازی سازمان فرهنگی، سیاحتی کوثر در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به عملکرد مناسب سازمان مجتمع های فرهنگی، سیاحتی کوثر تأکید کرد: - این سازمان باید با اقداماتی چون استفاده از کالاهای تولید داخل و صرفه جویی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه 31 تیرماه در مجمع عمومی سالانه سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر با اشاره به دو حوزه فعالیت اصلی بنیاد در زمینه معیشتی و فرهنگی گفت: سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر از سازمان های وابسته مهم بنیاد است که در هر دو حوزه معیشتی و فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می کند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسابرسی در خصوص این سازمان گفت: همان طور که گزارش حسابرسی سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر مطلوب بود، مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از فعالیت های این سازمان رضایت دارد، البته هنوز تا رسیدن به وضعیت ایده آل باید تلاش کرد اما روی هم رفته با توجه به مشکلات موجود، عملکرد قابل قبولی را از این مجموعه شاهد بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: کارهای فرهنگی و سیاحتی این سازمان باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیشتازی سازمان فرهنگی، سیاحتی کوثر در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی

ضرورت پیشتازی سازمان فرهنگی، سیاحتی کوثر در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی