مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 16:362017-07-22بين الملل

لاوروف: آمریکا به حمایت از برخی گروه های معارض سوری ادامه می دهد


وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرده است که برخلاف گزارش های منتشر شده، آمریکا همچنان به حمایت از گروه های معارض سوری ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرده است که مسکو فکر نمی کند تصمیم آمریکا برای توقف حمایت از گروه های معارض سوری چندان جدی بوده و امتیازی به روسیه محسوب شود.

بنا بر این گزارش، وزیر خارجه روسیه در گفت وگو با شبکه ان بی سی آمریکا گفته است: من مطمئن هستم که هم اکنون آمریکا از تعداد بیشتر از یک گروه معارض سوری که گفته شده بود دیگر تسلیحات آمریکایی در اختیارشان قرار نمی گیرد، حمایت می کند .

وی در ادامه ضمن مخالف با مجری این برنامه در خصوص اینکه تصمیم آمریکا برای توقف حمایت از گروه های معارض سوری می تواند یک امتیاز به روسیه به حساب آید، گفت: این تصمیم چند هفته قبل از نشست جی-20، زمانی که روسای جمهور دو کشور برای نخستین بار دیدار کردند مطرح شده بود .

وزیر خارجه روسیه در ادامه از اظهارنظر درباره بیانیه آمریکا در خصوص قطع حمایت از گروه های معارض در سوریه صرفا گفت که آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد، اتخاذ رویکردی مشترک در خصوص راه حل برای بحران سوریه است.

وی افزود: ما قطعا روی مناطق کاهش تنش که برای توقف درگیری ها میان معارضان مسلح و نیروهای دولت سوریه طراحی شده، تمرکز خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: آمریکا به حمایت از برخی گروه های معارض سوری ادامه می دهد

لاوروف: آمریکا به حمایت از برخی گروه های معارض سوری ادامه می دهد