مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 16:352017-07-22اقتصادي

استعلام های سرمایه گذاری در خوزستان سازماندهی و فرآیندمحور می شوند


معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص صدور مجوزها در استان به منظور سرمایه گذاری، گفت: استان خوزستان به لحاظ صنایع و زیرساخت هایی که دارد، - قاعدتا تعداد دستگاه های استعلام شونده آن نسبت به سایر استان بیشتر است اما سازماندهی و فرآیند محور کردن این استعلامات در چهارچوبی قانونی کاری است که معاونت اقتصادی استانداری در بحث پنجره واحد در حال اجرای آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی بحرینی مقدم در جلسه کارگروه اشتغال استان که امروز، 31تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این کار یک کار بسیار سنگین است که با همکاری مشاور و واحد IT و دستگاه های مختلف در حال اجرا است.

در فاز اول این کار که فاز احصای فرآیندها بود، همه فرآیندها شناسایی شد.

وی افزود: تقریبا حدود 770 فرآیند را در دستگاه های اجرایی مختلف شناسایی کردیم که بسیاری از دستگاه های استعلام شونده نسبت به فرآیندی که در دستگاه خودشان اجرا می شد، اشرافی نداشتند.

معاونت امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: با کمک مشاوران، فرآیندهای دستگاه های اجرایی را بر اساس آیین نامه ها و قوانین بالادستی آن ها ترسیم کردیم و 770 فرآیند موجود در دستگاه ها را برای صدور مجوز به 160 فرآیند کاهش دادیم؛ این 160 فرآیند به تایید بالاترین مقام دستگاه اجرایی مربوطه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام های سرمایه گذاری در خوزستان سازماندهی و فرآیندمحور می شوند

استعلام های سرمایه گذاری در خوزستان سازماندهی و فرآیندمحور می شوند