مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 16:302017-07-22اقتصادي

انتقاد از روند طولانی ترخیص کالا از محل آزمایشگاه در مبادی گمرکی کشور


نشست خبری با محوریت اعتراض فعالان حوزه شبکه به فرآیند ثبت سفارش، تایید نمونه و ترخیص کالا در غرفه سازمان نظام صنفی رایانه ای و با حضور نمایندگان کمیسیون شبکه سازمان نصر و نماینده سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست خبری احسان زرین بخش، مسئول پیگیری مشکلات شرکت های عضو کمیسیون شبکه، با انتقاد از روند طولانی ترخیص کالا از محل آزمایشگاه در مبادی گمرکی کشور اظهار کرد: در حالی که مصرف کننده نهایی تجهیزات وارد شده خود دولت است، اما بخش دیگر دولت که رگولاتوری باشد، باعث تاخیر در تحویل تجهیزات که بعضا تا دو ماه طول می کشد، می شود و مشکلات عدیده ای برای بازار و شرکت های خصوصی به وجود می آورد.

مسئول پیگیری مشکلات شرکتهای عضو کمیسیون شبکه سازمان نصر ادامه داد: سازمان نصر با آزمایش تجهیزات در آزمایشگاه ها و قیمت آنها مشکل ندارد اما با آزمایش این تجهیزات در مبادی ورودی گمرک ها مشکل دارد چرا که علاوه بر صرف زمان طولانی به لحاظ هزینه ای نیز بسیار هزینه بر است.

وی همچنین با اشاره به بخشنامه های موجود در سازمان تنظیم مقررات رادیویی اظهار کرد: در این بخشنامه ها آمده است که آن قسمت هایی از تجهیزات که گواهی تایید را از آزمایشگاه دریافت می کنند، می توانند ترخیص شوند و آنهایی که هنوز مورد آزمایش قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از روند طولانی ترخیص کالا از محل آزمایشگاه در مبادی گمرکی کشور

انتقاد از روند طولانی ترخیص کالا از محل آزمایشگاه در مبادی گمرکی کشور