مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 15:202017-07-22اقتصادي

رهاسازی بیش از 280میلیون قطعه بچه ماهی برای بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر


مدیرکل دفتربازسازی ذخایرآبزیان سازمان شیلات ایران، گفت: سازمان شیلات ایران در راستای به بازسازی ذخایرآبزیان و امنیت غذایی و ارتقای سرانه مصرف و همچنین تثبیت اشتغال صیادان شمالی، - در شمال کشور 283 میلیون قطعه بچه ماهی را تکثیر و در رودخانه های منتهی به دریای خزر رها سازی کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کرمی راد در بازدید از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید رجایی ساری، اظهار کرد: سازمان شیلات ایران در راستای کمک به بازسازی ذخایر آبزیان و کمک در تامین امنیت غذایی و ارتقای سرانه مصرف و همچنین تثبیت اشتغال صیادان شمالی، از طریق مراکز بازسازی مستقر در شمال کشور 283 میلیون قطعه بچه ماهی را تکثیر و در رودخانه های منتهی به دریای خزر رها سازی کرد .

وی با اشاره به اینکه از این میزان بچه ماهی تکثیری، 270 میلیون قطعه بچه ماهی استخوانی، چهار میلیون خاویاری و 9 میلیون سایر گونه ها است، افزود: با توجه به نقش و جایگاه مهم مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید رجایی ساری، سهم استان مازندران از برنامه های بازسازی ذخایر، تکثیر66 میلیون قطعه بچه ماهی است .

کرمی راد تصریح کرد: امسال با همت و تلاش مجموعه گروه های کاری مرکز شهید رجایی 60 میلیون قطعه بچه ماهی سفید، پنج میلیون کپور دریایی، 500 هزار قطعه بچه ماهی خاویاری و نیز 500 هزار قطعه بچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی بیش از 280میلیون قطعه بچه ماهی برای بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر

رهاسازی بیش از 280میلیون قطعه بچه ماهی برای بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر