مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 15:052017-07-22اجتماعي

ورود 66 واگن و 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 66 واگن مترو و 30 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مازیار حسینی با بیان این مطلب افزود: از 66 واگنی که تحویل شبکه خطوط مترو داده می شود؛ سه رام از(21 واگن) جدید است.

دو رام دیگر (14 واگن)نیز واگن هایی هستند که در حادثه مترو دچار آسیب شدند که بعد از بازسازی کامل مجددا به شبکه خطوط مترو باز گردانده می شوند.

وی ادامه داد: همچنین دو رام (14 واگن) نیز قطارهای اورهال شده شهر تهران که بعداز تعمیرات اساسی دوباره وارد ناوگان شده است به همراه دو رام(14 واگن) بازسازی شده مدل قدیمی و دو واگن و یک لوکوموتیو نیز مربوط به خط 5 مترو تهران است که مجموع این 66 واگن در هفته جاری تحویل مردم داده می شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده جهت ورود واگن های جدید مترو به خطوط پر مسافر مترو پایتخت بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا واگن های جدید در خطوطی که سرفاصله بیشتری نسبت به سایر خطوط دارند؛ به ویژه خط 3 استفاده شود.

این در حالی است که با ورود 66 واگن جدید به ناوگان متروی تهران 230 هزار نفر به ظرفیت جابه جایی روزانه مترو تهران افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 66 واگن و 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

ورود 66 واگن و 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی