مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 12:202017-07-22ورزشي

باشگاه ها منتظر نتایج فسخ قرارداد بازیکنان شان نباشند


در حالی که باشگاه هایی مانند نفت تهران و استقلال خوزستان در اننظار اعلام نتایج قانونی بودن فسخ قرارداد بازیکنان شان هستتند، رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان می گوید، - زمان دقیقی برای اعلام نتایج وجود ندارد و باشگاه ها منتظر نتایج نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بازیکنان متعددی از تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران به دلیل عدم تعهد باشگاه به پرداخت مطالبات این بازیکنان، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کردند و راهی تیم های جدیدی شدند.

تیم های سابق این بازیکنان اما ادعای دیگر داشتند و معتقد بودند بیشتر از مبلغ فسخ قرارداد به این بازیکنان پرداخت کرده اند و فسخ قرارداد این بازیکنان در سازمان لیگ غیر قانونی بوده و باید هر چه زودتر به تیم های سابق خود بازگردند و سازمان لیگ هم نباید بدون اطلاع باشگاه قرارداد آنها را فسخ می کرد.

در این بین عبدالله ویسی، سرمربی جدید استقلال خوزستان که هنگام ورود به این تیم چند بازیکن معروف و شاخص تیمش مانند دانیال ماهینی را از دست داده بود خواهان بازگشت این بازیکنان شد اما تاکنون این اتفاق نیافتاده است.

باشگاه نفت تهران هم که جزو تیم های بدهکار است، چند بازیکن خود را به این صورت از دست داد اما آنها هم درخواست بازگشت بازیکنان شان را داشتند که تاکنون به جایی نرسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ها منتظر نتایج فسخ قرارداد بازیکنان شان نباشند

باشگاه ها منتظر نتایج فسخ قرارداد بازیکنان شان نباشند