مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 12:152017-07-22دانش

علم و دانش و دینداری در صدر برنامه های دانشگاه آزاد قرار می گیرد


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شرط کافی برای سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی "دینداری" است گفت: علم و دانش و دینداری در صدر برنامه های دانشگاه آزاد باید مورد توجه قرار گیرد.

- سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شرط کافی برای سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی "دینداری" است گفت: علم و دانش و دینداری در صدر برنامه های دانشگاه آزاد باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر فرهاد رهبر در جلسه معارفه برای تصدی سمت سرپرست دانشگاه آزاد با قدردانی از روسای قبلی این دانشگاه اظهار کرد: امیدواریم از این پس بتوانیم مسیر حرکت دانشگاه آزاد را پرشتاب تر دنبال کنیم.

وی ادامه داد: اگر این گزاره را بپذیریم و قبول کنیم دانشجو تضمین کننده هر جامعه ای است باید بپذیریم سرمایه دانشگاه امکانات مادی نیست و نیروی انسانی از جمله استاد کارمند و دانشجو سرمایه های دانشگاه هستند و ما باید بر روی این افراد سرمایه گذاری کنیم.

وی تاکید کرد: اگر امروز برای کشور آبرو عزت و اقتدار می خواهیم این آبرو باید از طریق اعضای هیات علمی و دانشجویان میسر شود.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شرط کافی برای سرمایه گذاری روی سرمایه های انسانی دینداری است و دو بالی که ما به اعتلا می رساند علم و ایمان خواهد بود بنابراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و دانش و دینداری در صدر برنامه های دانشگاه آزاد قرار می گیرد

علم و دانش و دینداری در صدر برنامه های دانشگاه آزاد قرار می گیرد