مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 12:102017-07-22سياسي

کدام مخدرها و افراد مشمول «موادمخدر دولتی» می شوند؟


رییس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر با دفاع تمام قد از طرح توزیع موادمخدر دولتی در کشور آن را عاملی در کاهش پول های کثیف دانست و توضیحاتی در خصوص مخدرها و افرادی که مشمول توزیع موادمخدر دولتی می شوند ارائه کرد.

علی هاشمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به جزییات توزیع موادمخدر دولتی در کشور گفت: پیش بینی می کنم از طریق این استراتژی حداقل مدیریت مصرف مواد مخدر به دست سیاستگذاران و کنترل کنندگان نظام خواهد افتاد و به این ترتیب پول کثیف در دست قاچاقچیان نیز کاهش خواهد یافت.

کدام مخدرها از طریق طرح توزیع موادمخدر دولتی ارائه می شوند؟وی در خصوص آنکه چه مواد مخدری در جریان این طرح توزیع خواهند شد؟ نیز گفت: براساس آخرین آمارها حدود 60 درصد از مصرف کنندگان کشور تریاک و مشتقات آن را مصرف می کنند و در این طرح نیز فقط بر آزادسازی "تریاک" اشاره شده است؛ هر چند در قانون مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ماده 41 آن آمده است هر نوع مواد مخدری با تشخیص پزشک می تواند در اختیار فرد بیمار قرار گیرد.

تا جایی که حتی اگر پزشک تشخیص دهد که فرد نیاز به تزریق و یا دریافت هرویین دارد نیز این مجوز صادر خواهد شد.

در حال حاضر بسیاری از جانبازان به علت وضعیت خود مرفین مصرف می کنند، به این ترتیب در قانون مبارزه با مواد مخدر خیلی محکم این مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مخدرها و افراد مشمول «موادمخدر دولتی» می شوند؟

کدام مخدرها و افراد مشمول «موادمخدر دولتی» می شوند؟