مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 09:402017-07-22سياسي

ماهنامه شاهد یاران ویژه شهدای حملات تروریستی تهران منتشر شد


یکصد و چهل و دومین ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران» با عنوان «خرداد سرخ» به بیان ناگفته هایی از دو واقعه تروریستی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی پرداخته است.

- یکصد و چهل و دومین ماهنامه فرهنگی تاریخی شاهد یاران با عنوان خرداد سرخ به بیان ناگفته هایی از دو واقعه تروریستی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،گفت وگو با شماری از نمایندگان مجلس درباره اهداف داعش و پیامدهای حمله به مجلس و مرقد امام (ره)، دیدگاه کارشناسان سیاسی امنیتی درباره پیامدهای حمله تروریستی، گفت وگو با شماری از خانواده های شهدا و روایت مصدومان و شاهدان عینی، یادداشت هایی درباره واکنش جامعه ایران به هیاهوی تروریست ها، شهدای ترور مجلس شورای اسلامی و مرقد امام (ره) در یک قاب عنوان برخی مقالات این شماره است.

در آخرین شماره از شاهد یاران طی 40 گفت وگو از زوایای مختلف به بررسی و تحلیل این دو حادثه تروریستی پرداخته شده است.

مظلومیت ویژه قربانیان 17 خرداد (گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی)، لحظه به لحظه آن 5 ساعت دلهره آور (گفت وگو با کرم پور، نماینده ای که با داعشی ها درگیر و با پیراهن خونین وارد صحن علنی مجلس شد)، دموکراسی و ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهنامه شاهد یاران ویژه شهدای حملات تروریستی تهران منتشر شد

ماهنامه شاهد یاران ویژه شهدای حملات تروریستی تهران منتشر شد