مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 09:352017-07-22بين الملل

کشته شدن 30 شبه نظامی در عملیات چهار روزه ارتش مصر در صحرای سینا


ارتش مصر از کشته شدن ده ها تندرو مسلح و انهدام شدن تعدادی از انبارهای سلاح و پناهگاه های "گروه های تروریستی" در حمله به مواضع آنها در استان سینای شمالی خبر داد.

- ارتش مصر از کشته شدن ده ها تندرو مسلح و انهدام شدن تعدادی از انبارهای سلاح و پناهگاه های "گروه های تروریستی" در حمله به مواضع آنها در استان سینای شمالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الیوم السابع، سخنگوی ارتش مصر اعلام کرد: در سلسله حملات هوایی چهار روزه در سینای شمالی 30 تن از عناصر گروهک های تروریستی کشته شدند.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی کانون های تجمع تروریست ها در اطراف شهرهای "العریش"، "الشیخ زوید" و " رفح "را با یورش های زمینی و همکاری نیروهای هوایی هدف حمله قرار دادند.

این سخنگوی نظامی افزود: این عملیات منجر به کشته شدن 30 تن از خطرناک ترین عناصر تکفیری و دستگیری پنج تن دیگر و نیز منهدم شدن 12 خودروی زرهی وابسته به آنها شد.

وی هم چنین افزود: این عملیات منجربه به اندام 4 خودروی زرهی بمب گذاری شده ، خنثی شدن 30 بمب کارگذاشته شده در مسیر تحرکات نیروهای دولتی و کشف 4 انبار حاوی مواد منفجره، 19 پناهگاه عناصر تکفیری و تعدادی اسلحه و مهمات و تجهیزات متعدد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 30 شبه نظامی در عملیات چهار روزه ارتش مصر در صحرای سینا

کشته شدن 30 شبه نظامی در عملیات چهار روزه ارتش مصر در صحرای سینا