مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 09:252017-07-22بين الملل

وکیل روسی که با پسر ترامپ دیدار کرد نماینده یک نهاد اطلاعاتی بوده


" براساس اسنادی که به دست آسوشیتدپرس رسیده است، وکیل روسی که حین کارزار انتخاباتی 2016 با دونالد ترامپ جونیور دیدار و گفت وگو کرده نماینده یک واحد نظامی تحت نظر آژانس اطلاعات روسیه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در این پرونده آمده است که "ناتالیا وسلنیتسکایا" بین سال های 2011 و 2012 نماینده واحد 55002 ارتش روسیه بوده که تحت نظر آژانس اطلاعات اصلی روسیه موسوم به "اف اس بی" کار می کرد.

پرونده مذکور مربوط به دعاوی حقوقی حق مالکیت بوده و در آن "آژانس املاک فدرال" تحت کنترل دولت خواستار مالکیت مجدد یک ساختمان شد که واحد 55002 ارتش از دو شرکت خصوصی گرفته بود.

دادگاه نهایتا به نفع آژانس املاک فدرال رای داد.

ناتالیا وسلنیتسکایا که به عنوان یک وکیل روس در ژوئن سال 2016 با دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رییس جمهوری آمریکا و برخی از نزدیکان او دیدار داشت، مستقیما در این رابطه اظهار نظری نکرده اما در پیامی فیس بوکی نوشت که موکلان مختلفی داشته که شامل شهروندان آمریکایی و مردمی بوده که می خواستند از خودشان در مقابل دولت دفاع کنند.

دیدار دونالد ترامپ جونیور و این وکیل روس با حضور داماد ترامپ و رییس ستاد انتخاباتی ترامپ پس از آن انجام شد که وسلنیتسکایا گفته بود اطلاعاتی برای ضربه زدن به کمپین ریاست جمهوری هیلاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل روسی که با پسر ترامپ دیدار کرد نماینده یک نهاد اطلاعاتی بوده

وکیل روسی که با پسر ترامپ دیدار کرد نماینده یک نهاد اطلاعاتی بوده