مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 09:202017-07-22سياسي

ابطال انتخابات شوراها در 2 شهر خوزستان


رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در کل کشور فقط در دو شهر منصوریه اهواز و شهر مینو خوزستان انتخابات شورای شهر باطل شد و این بدان دلیل بود که در شهر منصوریه اهواز بیش از 125 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده بودند همچنین در شهر مینو نیز آمارهای مختلفی از سوی نهادهای مختلف آن شهر گزارش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تاکید بر این که صحت انتخابات شوراها تایید شده است، گفت: نتیجه این انتخابات به هیات رییسه مجلس ارائه شده و تنها کنترل برخی حوزه ها باقی مانده است و در دو حوزه انتخابیه نیز انتخابات شورای شهر باطل شد.

محمد محمودی شاه نشین اظهار کرد: در کل کشور فقط در دو شهر منصوریه اهواز و شهر مینو خوزستان انتخابات شورای شهر باطل شد و این بدان دلیل بود که در شهر منصوریه اهواز بیش از 125 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده بودند همچنین در شهر مینو نیز آمارهای مختلفی از سوی نهادهای مختلف آن شهر گزارش شد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا در روستایی نتایج انتخابات باطل شد، بیان کرد: تنها در استان مازندران درخواست ابطال انتخابات در یک روستا مطرح شد ولی در ابطال حوزه های روستا باید پیشنهاد شهر یا استان مطرح شود، در مورد این روستا به دلیل آن که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال انتخابات شوراها در 2 شهر خوزستان

ابطال انتخابات شوراها در 2 شهر خوزستان