مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 04:512017-07-22سياسي

یادداشت/ عبد الله گنجی خدمت بزرگ روحانی به نظام و انقلاب اسلامی


جناب روحانی این شما بودید که ثابت کردید اعتماد به آمریکا بی فایده است، شما مجری اثبات بدبینی رهبری شدید و خود شما هم مانند دیگر مرددین قانع شدید که دادن امتیاز به معنی گرفتن امتیاز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در سرمقاله شماره امروز خود به قلم مدیر مسئول نوشت: سفر ظریف به نیویورک و اعلام اینکه: امریکا روح و متن برجام را نقض کرده است چه آورده ای باید برای نیروهای مؤمن به انقلاب اسلامی داشته باشد؟ و اینکه او اعلام می کند خروج از برجام از جمله گزینه های روی میز ماست از چه منظری برای معتقدین واقعی انقلاب اسلامی قابل بهره برداری است؟ به نظر می رسد نیروهای انقلاب از منظری بی فایده به موضوع می پردازند و تلاش حداکثری آنان برای اثبات درستی حرف خویش در بدو مذاکرات است.

آنان در قبال این جمله ظریف که روح و متن برجام نقض شده است از عبارت دیدید ما درست می گفتیم استفاده می کنند و در قبال عبارت خروج از برجام ظریف، عبارت ما که همون اول گفتیم خارج شویم را استفاده می کنند که هر دو آن اشتباه است و تنها دستاورد این مواجهه، درونی کردن منازعه و سیاسی شدن صحنه داخلی کشور است.

روی دیگر سکه همانی است که امریکایی ها می خواهند، یعنی علاوه بر دستاورد تقریباً هیچ ، به تراشیدن همدیگر نیز مشغول می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ عبد الله گنجی خدمت بزرگ روحانی به نظام و انقلاب اسلامی

یادداشت/ عبد الله گنجی خدمت بزرگ روحانی به نظام و انقلاب اسلامی