مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 03:112017-07-21بين الملل

مقام سابق آمریکا: برجام از حمایت دستگاه اطلاعاتی اسراییل برخوردار است


قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا روز جمعه گفت توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 از حمایت گسترده ای در جوامع اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ بین الملل "، آنتونی بلینکن ، قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا روز جمعه گفت توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 از حمایت گسترده ای در جوامع اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی برخوردار است.

بلینکن که در یک کنفرانس امنیتی در شهر آسپن در ایالت کلرادو حضور داشت گفت: اگر شما از هر مقام ارشد سابق یا فعلی در دستگاه اطلاعاتی یا نظامی اسراییل سوال کنید می بینید که همه آنها از این توافق حمایت می کنند.

قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا با تصریح بر اینکه برخی از سیاستمداران رژیم صهیونیستی هم با برجام مخالفند گفت که حتی بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسراییل هم اخیراً لحن خود در انتقاد از این توافق را نرم کرده است.

انتهای پیام/ * http://fna.

ir/XUPAWU نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق آمریکا: برجام از حمایت دستگاه اطلاعاتی اسراییل برخوردار است

مقام سابق آمریکا: برجام از حمایت دستگاه اطلاعاتی اسراییل برخوردار است