مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 11:402017-07-21بين الملل

هشدار در مورد افزایش حامیان داعش در جنوب شرق آسیا


یک پژوهشگر ارشد امور تروریسم امروز (جمعه) هشدار داد، حملات شبه نظامیان وابسته به گروه تروریستی داعش به شهر ماراوی فیلیپین باعث تشویق دیگر حامیان این گروه تروریستی در جنوب شرق آسیا و افزایش احتمال حملات آنها در دیگر کشورهای منطقه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، در حالی که اشغال شهر ماراوی در فیلیپین از سوی شبه نظامیان مرتبط با داعش حدود 2 ماه است که ادامه دارد، سیدنی جونز یک کارشناس شبکه های شبه نظامی در جنوب شرق آسیا در گزارشی اعلام کرد: اکنون دیگر شهرهای فیلیپین نیز با افزایش خطر حملات شبه نظامیان مواجه هستند و همکاری میان گروه های شبه نظامی در مرزهای کشورهای منطقه ممکن است افزایش پیدا کند.

وی هشدار داد: اکنون شبه نظامیان مالزی و اندونزی به دنبال آن هستند که با تشدید تلاش های خود هر چه بیشتر نیروهای نظامی را هدف قرار دهند و ممکن است به حمله به خارجی ها نیز چشم داشته باشند.

جونز گفت: عکس هایی که بعد از اشغال شهر ماراوی در رسانه های اجتماعی منتشر شد و در آن شبه نظامیان مرتبط با داعش با لبخند و اسلحه به دست نشان داده می شوند، تاثیری مشابه با تصاویر اشغال شهر موصل عراق در سال 2014 از سوی داعش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در مورد افزایش حامیان داعش در جنوب شرق آسیا

هشدار در مورد افزایش حامیان داعش در جنوب شرق آسیا