مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 11:052017-07-21دانش

توسعه رشته های دانشگاهی جدید در عراق توسط دانشگاه فردوسی


در ادامه حضور رییس دانشگاه فردوسی مشهد و هیات همراه در کشور عراق، وی با دکتر عبدالرزاق عیسی، وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق و معاونان وی دیدار و در ارتباط با گسترش همکاری های دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه های عراق گفت وگو کردند.

- در دیدار رییس دانشگاه فردوسی با وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق مطرح شد؛ توسعه رشته های دانشگاهی جدید در عراق توسط دانشگاه فردوسی در ادامه حضور رییس دانشگاه فردوسی مشهد و هیات همراه در کشور عراق، وی با دکتر عبدالرزاق عیسی، وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق و معاونان وی دیدار و در ارتباط با گسترش همکاری های دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه های عراق گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کافی رییس دانشگاه فردوسی مشهد در این دیدار که در وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق با حضور دکتر صلاح فتلاوی مدیر کل بورس وزارت آموزش عالی عراق انجام شد، با اشاره به پیشینه درخشان علمی و فرهنگی و تاریخی دو منطقه خراسان و بغداد در جهان بر ضرورت روابط علمی میان این دو منطقه برای دستیابی به قله های دانش و معرفت تاکید کرد.

وی با معرفی دانشگاه فردوسی مشهد و جایگاه برتر آن در ایران و بهبود این جایگاه در سطح بین الملل، آمادگی دانشگاه فردوسی مشهد را برای تعامل با دانشگاه ها، استادان و دانشجویان عراقی در بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه رشته های دانشگاهی جدید در عراق توسط دانشگاه فردوسی

توسعه رشته های دانشگاهی جدید در عراق توسط دانشگاه فردوسی