مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 10:202017-07-21سياسي

وجود افرادی مثل «میرزاخانی» در ایران محافظت ملی ایجاد می کند


رییس بنیاد پروفسور حسابی با بیان اینکه وجود افرادی مثل «مریم میرزاخانی» در ایران محافظت ملی ایجاد می کند گفت: واقعا تاسف بار است که مواظب این سرمایه ها نیستیم.

- وجود افرادی مثل میرزاخانی در ایران محافظت ملی ایجاد می کند رییس بنیاد پروفسور حسابی با بیان اینکه وجود افرادی مثل مریم میرزاخانی در ایران محافظت ملی ایجاد می کند گفت: واقعا تاسف بار است که مواظب این سرمایه ها نیستیم.

ایرج حسابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص شخصیت علمی مریم میرزاخانی اظهار کرد: مریم میرزاخانی از کودکی با نوه دکتر حسابی در یک مدرسه تحصیل می کردند و به همین جهت ما طی مراسم مختلف یا زمانی که نزد دکتر حسابی می آمدند زیاد او را می دیدیم.

وی ادامه داد: در رفت و آمدهایی که با خانواده میرزاخانی داشتیم، هر چه در پدر و مادر خود از نظر کمال سادگی و آرامش می دیدم، در پدر و مادر مریم میرزا خانی نیز مشاهده می کردم.

رییس بنیاد دکتر حسابی افزود: از همان خردسالی وقتی با مریم صحبت می کردیم او طالب این بود که کارهای بزرگی برای ایران انجام دهد و این مساله نشان دهنده عشقی بود که والدین او از علم و از ایران در دل او نهادند اما غصه زمانی پیش می آید که این سرمایه ها با بی توجهی از کشور خارج می شوند و از دست می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود افرادی مثل «میرزاخانی» در ایران محافظت ملی ایجاد می کند

وجود افرادی مثل «میرزاخانی» در ایران محافظت ملی ایجاد می کند