مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 09:102017-07-21سياسي

زنگ خطر برای بازار تهران/ ایمنی بازار از مصادیق امنیت ملی است


مسئول هیات امنای مرکزی بازار تهران تاکید دارد: برای ایمن سازی بازار بزرگ تهران نیاز به مشارکت جمعی تمام دستگاه های مربوطه وجود دارد و با توجه به وسعت و اهمیت بازار می توان امنیت آن را به مثابه موضوعات امنیت ملی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حادثه تلخ پلاسکو در سال گذشته باعث شد بحث قدیمی ایمنی و امنیت بناهای مختلف شهر تهران بار دیگر در معرض توجه قرار گیرد.

حال ساختمان های متعددی از آلومینوم و علاءالدین گرفته تا انبارهای اطراف خاوران زیر ذره بین قرار گرفته دارند اما در کنار این ساختمان ها بحث بازار بزرگ تهران با توجه به وسعت و قدمت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسئول هیات امنای مرکزی بازار تهران در گفت وگویی با ایسنا، به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخت و اظهار کرد: حتی پیش از حادثه پلاسکو موضوع ایمنی بازار به عنوان یک واقعیت مطرح بوده و این مرکز به عنوان یکی از نقاط پرخطر، آسیب پذیر و ناایمن شناسایی شده بود.

عبدالله اسفندیاری در این باره گفت: با توجه به قدمت 200 ساله بازار اکنون بخش قابل توجهی از سیم کشی های موجود مستهلک شده و در حوزه لوله کشی آب نیز بخش زیادی از ظرفیت به مرور زمان حالت پوسیده پیدا کرده است.

از سوی دیگر با توجه به ساختار بازار و معابر باریکی که در آن قرار دارد مشکل دوچندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر برای بازار تهران/ ایمنی بازار از مصادیق امنیت ملی است

زنگ خطر برای بازار تهران/ ایمنی بازار از مصادیق امنیت ملی است