مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 19:102017-07-20بين الملل

اعتراض شدید ایران به کاردار کویت


حق اقدام متقابل برای کشورمان در قبال کاهش کادر دیپلماتیک دو کشور محفوظ است و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

- به دنبال ایراد اتهام های بی اساس از سوی مقام مسئول در وزارت خارجه کویت به جمهوری اسلامی ایران در خصوص پرونده موسوم به العبدلی، فلاح الحجرف کاردار کویت در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان در این خصوص به وی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از کانال اطلاع رسانی وزارت خارجه؛ بهرام قاسمی با اعلام این خبر افزود: در این احضار که عصر امروز انجام شد مقام وزارت امور خارجه کشورمان ضمن مردود دانستن اتهام های واهی مقام های کویتی به کشورمان گفت جای تاسف است که مسئولین کویت در این شرایط حساس منطقه به جای تلاش در جهت کاهش تنش های بی حاصل و خویشتنداری در قبال فشارها و تحریکات طرف های ماجراجوی منطقه ای به این تحریک ها پاسخ داده و جمهوری اسلامی ایران را هدف اتهامات واهی قرار می دهند.

این مقام بار دیگر خطاب به کاردار کویت تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه ارتباطی با این پرونده نداشته است و این امر در آغاز رسیدگی به این پرونده به مقام های کویتی نیز ابلاغ گردید.

در این دیدار همچنین با یادآوری این نکته که جمهوری اسلامی ایران همواره رفتاری مسئولانه در قبال کشورهای منطقه و از جمله کویت در شرایط سخت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید ایران به کاردار کویت

اعتراض شدید ایران به کاردار کویت