مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 18:052017-07-20بين الملل

عربستان به ایران و قطر: دست از حمایت تروریسم بردارید


وزیر امور خارجه عربستان در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه بلژیک گفت که ایران همچنان به حمایت از تروریست ها در منطقه ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از العربیه، "عادل الجبیر" وزیر امور خارجه عربستان در کنفرانس خبری با وزیر خارجه بلژیک گفت: مذاکرات سازنده ای داشتیم و به دنبال تقویت روابط با اروپا هستیم.

وزیر خارجه عربستان اضافه کرد: سیاست عربستان درباره مبارزه با تروریسم و افراطی گری قاطعانه بوده و از قطر می خواهیم که حمایت از تروریست ها و پناه دادن به آنها را متوقف کند.

الجبیر گفت: سیاست ما این است که هیچگونه مماشاتی با تروریسم و منابع تامین مالی آن نداشته باشیم و خواسته های ما از قطر ضمن سیاست های جامعه بین الملل در مبارزه با تروریسم است.

وی در ادامه این کنفرانس خبری گفت: درباره نقش ایران در منطقه نیز گفت وگو کردیم و ایران همچنان به حمایت از تروریست ها در منطقه ادامه می دهد و این کشور همچنان به تلاش های مداخله گرانه در امور داخلی کشورهای همجوار می پردازد.

الجبیر اضافه کرد: بر حمایت عربستان از تلاش های ولد شیخ احمد در یمن تاکید کرده و همواره برای افزایش کمک های اختصاص یافته به یمن تلاش می کنیم.

وزیر امور خارجه عربستان اضافه کرد: عربستان جهش های بزرگی در زمینه آینده مستقر و شکوفا داشته است و عربستان هزاران دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان به ایران و قطر: دست از حمایت تروریسم بردارید

عربستان به ایران و قطر: دست از حمایت تروریسم بردارید