مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 16:202017-07-20سياسي

انرژی هسته ای می تواند اقتصاد ایران را شکوفا سازد


رییس سابق سازمان انرژی اتمی ایران گفت: انرژی هسته ای می تواند اقتصاد ایران را شکوفا سازد.

در صورت موفقیت کامل در این عرصه به جای واردکردن از کشورهای دیگر می توان در داخل کشور تولید و زمینه اشتغال را فراهم آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون عباسی در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد در مسجد هزاردر آبدانان از شهید داریوش رضایی نژاد به عنوان دانشمندی متعهد و متخصص یاد و اظهار کرد: داریوش رضایی نژاد، نمونه ای روشن و گویا از روح فداکاری و ولایتمداری مردم شهرستان آبدانان و استان غیور و شهیدپرور ایلام است که با وجود تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اما برای انجام تعهد کاری و پیشرفت کشور تحصیل را رها و به مطالعه علمی پرداخت و بعد از یافتن موفقیت های باوجود مشکلات به ادامه تحصیل پرداخت .

وی گفت: دشمن بعد از ترورهای اویل انقلاب، جنگی 8 ساله را به ملت ایران تحمیل کرد که با رشادت های مردم و نیروهای مخلص نظامی نقشه آن ها بر باد رفت و موجب موفقیت و اقتدار ایران اسلامی شد .

رییس سابق سازمان انرژی اتمی ایران به زمان فعالیت های هسته ای ایران در دوران انقلاب اشاره کرد و افزود: در 16 سال دوران سازندگی دوران رخوت و سستی فعالیت هسته ای کشور بود اما با ورود آقازاده به سازمان اتمی و اطاعت از فرامین رهبری در مدت 6 سال جهش خوبی انجام گرفت که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی هسته ای می تواند اقتصاد ایران را شکوفا سازد

انرژی هسته ای می تواند اقتصاد ایران را شکوفا سازد