مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 15:402017-07-20پزشكي

بازسازی بیمارستان حاجی آباد در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن ترمیم و بازسازی بیمارستان شهرستان حاجی آباد صورت گیرد.

- بازسازی بیمارستان حاجی آباد در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن ترمیم و بازسازی بیمارستان شهرستان حاجی آباد صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسین داودی ضمن ابراز تاسف از بروز حادثه آتش سوزی در بیمارستان شهرستان حاجی آباد، گفت: خسارات مالی نسبتا زیادی به ابنیه و انبار دارویی و تجهیزات پزشکی وارد شده است، خوشبختانه این آتش سوزی به دلیل مدیریت بسیار خوب و همکاری همه ارگانهای ذیربط به خوبی کنترل و اطفا شد و خسارت جانی نداشت.

داودی خاطر نشان کرد: از امروز همه اعضای کمیته بحران باید تمام تلاش خود را جهت بازگشت بیمارستان به حالت قبل به کارگیرند و از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواست تا ترمیم و بازسازی فوری، بیمارستان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در پایان با سپاس از همکاری و تلاش فرمانداری حاجی آباد، آتش نشانی، دادگستری، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و هلال احمر، گفت: تیمهای کارشناسی تخصصی برای بررسی و ترمیم در قسمتهای مختلف از جمله تاسیسات، فنی، هتلینگ به زودی آغاز به کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی بیمارستان حاجی آباد در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد

بازسازی بیمارستان حاجی آباد در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد