مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 12:402017-07-20سياسي

اشتغال به بهانه حفظ منابع طبیعی و میراث تهدید نشود


اشتغال به بهانه حفظ منابع طبیعی و میراث تهدید نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علی معلمی در شانزدهمین سالگرد شهادت آیت الله صالحی مازندران با حضور آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با اشاره به جایگاه علمی و فقهی آیت الله صالحی مازندرانی، اظهار کرد: آیت الله اسماعیل صالحی مازندرانی عالم گرانقدر و فقیهی بزرگ بود.

وی گفت: آیت الله مرحوم آملی از مردان مدرسه معاصر کشور و حوزه های علمیه، اسطوره بزرگ کشور و هم ترازی با استاد میرزا نایینی در نجف اشرف ایشان را به فقیهی بزرگ تبدیل کرده بود و آیت الله صالحی مازندرانی از شاگردان ایشان بود و اینگونه رابطه استاد و شاگردی از ایشان نمونه ارزشمند از شاگردان مکتب اسلام در مازندران ساخته بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به آملی لاریجانی اظهار کرد: خدمت صادقانه شما موجب شد در دستگاه قضایی جایزه رضایتمندی را از رهبر معظم دریافت کردید.

وی تصریح کرد: می دانیم در مبارزه با دانه درشت ترها ماجراجویان رهایتان نمی کنند اما برحسب وعده الهی شما و همکارانتان تا زمانی که در احقاق حقوق مردم تلاش می کنید از لطف خداوند بهره مند می شوید.

معلمی خاطرنشان کرد: رهبری تعبد جهادی را از دستگاه قضا توقع دارند و این یعنی اینکه شایستگی های آن را در این دستگاه می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال به بهانه حفظ منابع طبیعی و میراث تهدید نشود

اشتغال به بهانه حفظ منابع طبیعی و میراث تهدید نشود