مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 09:252017-07-20دانش

کنفرانس «فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی»


چهارمین کنفرانس بین المللی «فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی»، 24شهریور ماه امسال در محل دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می شود.

  - کنفرانس فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی چهارمین کنفرانس بین المللی فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی ، 24شهریور ماه امسال در محل دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندسی عمران ، معماری و شهرسازی از جمله محورهای اصلی این کنفرانس علمی مورد تایید وزارت علوم محسوب می شوند.

مهندسی عمران با زیرشاخه های موضوعی مهندسی عمران: "آسیب پذیری و مقاوم سازی سازه ها"، "روش های عددی در مهندسی عمران"، "فناوری های نوین در مهندسی عمران"، "مدیریت ساخت مهندسی زلزله و دینامیک سازه ها"، "مهندسی سازه های هیدرولیکی و دریایی"، "مهندسی و مدیریت منابع آب"، "نقشه برداری، ژئودزی و ژئوماتیک"، "سازه های بتنی و فولادی"، "مهندسی راه، حمل ونقل و ترافیک"، "مهندسی محیط زیست و توسعه پایدار" ، عمران و توسعه پایدار شهری: "مهندسی عمران و توسعه پایدار"، "برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری"، "حمل ونقل و زیرساخت های شهری"، "شهرسازی و توسعه شهری پایدار" ، مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران: "فناوری های نوین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس «فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی»

کنفرانس «فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی»