مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1396 ساعت 11:402017-07-19دانش

نخبگان پس از بازگشت به کشور در هیئت علمی دانشگاه ها حضور پیدا می کنند


وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری اعلام کرد: مصوبه ای تصویب شد تا نخبگانی که در خارج از کشور تحصیل کرده اند هنگامی که بازگشتند از طریق بنیاد نخبگان جذب و در هیات علمی دانشگاه ها حضور پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در ارتباط با تلاش های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای بازگشت نخبگان به کشور، اظهار کرد: سعی داریم که بازگشت معکوس درمورد استعداهای درخشان را به کار ببریم و این طرح در دستور کار وزارت علوم است.

وی در همین راستا ادامه داد: سال گذشته مصوبه ای تصویب شد تا نخبگانی که در خارج کشور تحصیل کرده اند هنگامی که بازگشتند از طریق بنیاد نخبگان جذب و در هیات علمی دانشگاه ها حضور پیدا کنند.

فرهادی خاطر نشان کرد:اعتبارات این طرح داده شده است و سال گذشته تا امسال صد نفر از نخبگان به عضویت هیات های علمی درآمده اند، طی یک سال گذشته حدود هزار و 400 نفر که در خارج از کشور بوده اند به صورت موقت و یا دائم به کشور مراجعت کرده اند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به آموزش ها برای جلوگیری از تجاوز و آسیب رساندن به کودکان و نوجوانان گفت:حوزه آموزشی و پژوهشی دانشگاه سال هاست که بر روی این مطلب کار می کند که یکی از اساسی ترین آن پایان نامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان پس از بازگشت به کشور در هیئت علمی دانشگاه ها حضور پیدا می کنند

نخبگان پس از بازگشت به کشور در هیئت علمی دانشگاه ها حضور پیدا می کنند