مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1396 ساعت 01:552017-07-17سياسي

کودکان رها شده در خرابه های موصل


جامعه تحت هیچ شرایطی، نباید آزمون و خطا کند.

باید با کمک عقلانیت جمعی، همیشه صحیح ترین راه توسعه را انتخاب کنیم.

من از شما می پرسم اگر جامعه در این آزمون و خطاها خسارت ببیند که البته بسیار هم سنگین است، چه کسی مسئولیت آن را بر عهده خواهد گرفت؟ نگاه فعالان سیاسی به چیدمان کابینه دوازدهم در گفت وگو با تابناک ؛ به نظر می رسد، فصل مشترک گفتمان جریانات سیاسی کشور یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان برای کابینه دوازدهم، به کارگیری افرادی است که بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند و در این زمینه، اولویت هر دو جناح سیاسی کشور هم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که دولت را برای رفع هر چه زودتر آن مورد خطاب قرار می دهند؛ رویکردی که قطعا حسن روحانی در چینش کابینه دوازدهم باید به آن توجه وافری نشان دهد.

این قرارداد با توجه به ماهیتی که دارد و به رغم مواردی که درباره آن گفته شده، در کل به نفع ایران است و علاوه بر این، باب گشایشی در اقتصاد کشور خواهد بود.

در واقع نشان می دهد، ایران سرزمینی مناسب برای ورود سرمایه گذاری خارجی به کشور است و سرمایه گذاران را برای حضور در ایران تشویق می کند.

راشاتودی عنوان کرد؛ دلیل دیگر آنکه اگر بیانیه صادره از سوی رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا در آستانه نشست روسیه و ایالات متحده در هامبورگ را بخوانید، متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان رها شده در خرابه های موصل

کودکان رها شده در خرابه های موصل