مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 16:352017-07-17سياسي

حجاج سفیران ملت ایران هستند/ وحدت مهم ترین پیام حج است


استاندار فارس با بیان این که کسی که به حج می رود سفیر و نماینده ملت ایران است، گفت: حجاج کشورهای دیگر بدون این که ملت ما را دیده باشند از روی رفتار حجاج، - در مورد ایران قضاوت خواهد کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سید محمدعلی افشانی در دیدار مدیران کاروان های حج استان فارس، گفت: حق این است که فارس در زمینه اعزام حجاج، نمونه باشد؛ زیرا این استان به لحاظ تاریخی، مذهبی و فرهنگی، یکی از مهم ترین پایه های تمدنی کشور و دنیا است .

وی با بیان این که مردم استان فارس از دیرباز با نوع زیست شان به کل عالم پیام همدلی، همراهی، هماهنگی و رعایت حقوق انسان ها را به کل عالم فرستاده اند، افزود: هم در زمان حاکمیت هخامنشیان که فارس پایتخت امپراتوری عظیم ایران بود و همچنین در دوران اسلامی و بخصوص با وجود حضرت احمد بن موسی(ع) و شعرای نامدار و بزرگی مانند حافظ و سعدی، در خصوص هم درد بودن و همراه بودن با مردم تاکید فراوان داشته اند و طبیعی است که نوع رفتار و منش مدیران کاروان ها و مدیریت حج فارس باید زبانزد باشند .

افشانی با اشاره به این که با شرایط موجود انتظار نمی رود نوع برخورد پلیس عربستان مناسب باشد، تاکید کرد: باید هرچه بیشتر نیروها را آموزش دهیم که با مدارا رفتار کنند و شان یک شیعه و یک ایرانی را در آنجا حفظ کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاج سفیران ملت ایران هستند/ وحدت مهم ترین پیام حج است

حجاج سفیران ملت ایران هستند/ وحدت مهم ترین پیام حج است