مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 16:102017-07-17سياسي

آغاز اعزام حجاج 96 از نهم مردادماه


عملیات اعزام 86 هزار زائر حج تمتع امسال از 9 مردادماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست هماهنگی عملیات حج تمتع که با حضور سرپرست معاونت سازمان حج و زیارت، سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، معاون عملیات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، معاون فرودگاهی فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره)، نمایندگان امنیتی و انتظامی و .

برگزار شد، از تمامی بخش های مرتبط در امر جابه جایی زائران حج تمتع اظهارامیدواری کرد با همکاری و همراهی تمامی بخش ها و انجام وظیفه به موقع برای سربلندی ایران اسلامی و مردم عزیز کشورمان شاهد انجام عملیات موفقیت آمیز باشیم.

وی ضمن تاکید بر اولویت قرار دادن پروازهای حج در فرودگاه های کشور افزود: پروازهای حج تمتع از بار معنوی بالایی برخوردار است و تمامی انتظارات معطوف به عملکرد شماست به همین منظور تمامی مدیران و مسئولان دخیل در امر پروازها سرعت و دقت در این خصوص را لحظه ای از یاد نبرند.

در ادامه مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری به ارائه گزارشی در خصوص زمان اعزام زائران به حج تمتع پرداخت و اظهارداشت: پروازهای حج تمتع از 20 فرودگاه کشور شامل اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران(فرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعزام حجاج 96 از نهم مردادماه

آغاز اعزام حجاج 96 از نهم مردادماه