مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 15:562017-07-17سياسي

همه پرسی در اقلیم کردستان باعث تضعیف کردستان عراق می شود


دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با اشاره به زمزمه هایی مبنی بر برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت: اگرچه ممکن است ظاهر این موضوع جذاب باشد، - اما موجب انزوا و فشار بر کردهای عراق و تضعیف کردستان و در نهایت کل عراق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کسرت رسول معاون اول دبیرکل اتحادیه میهنی اقلیم کردستان و ملابختیار رییس دفتر سیاسی این اتحادیه در رأس هیأتی بلندپایه عصر امروز (دوشنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون آخرین وضعیت تحولات اقلیم کردستان عراق و منطقه گفت وگو کردند.

شمخانی در این دیدار پیروزی بر داعش و آزادسازی موصل را نوید دهنده آینده بهتر برای عراق یکپارچه و غلبه بر فتنه های خارجی برای ایجاد انشقاق در این کشور دانست.

وی افزود: عراق امن، باثبات و متحد، تامین کننده امنیت پایدار، ثبات و پیشرفت این کشور بوده و مجموعه کشورهای دوست و خیرخواه عراق بایستی پشتیبان این رویکرد باشند.

امیر دریابان شمخانی با اشاره به زمزمه هایی مبنی بر برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت: اگر چه ممکن است ظاهر این موضوعِ جذاب باشد، اما در حقیقت موجب انزوا و فشار بر کردهای عراق و تضعیف کردستان و در نهایت کل کشور عراق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پرسی در اقلیم کردستان باعث تضعیف کردستان عراق می شود

همه پرسی در اقلیم کردستان باعث تضعیف کردستان عراق می شود