مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 15:502017-07-17اقتصادي

کاهش مفاسد اقتصادی و حکمرانی الکترونیکی در زمان دولت تدبیر و امید


رییس کارگروه پیشگیری از مفاسد اقتصادی کشور گفت: در دولت تدبیر و امید و با رویکرد شفافیت موضوع در روند کارها مفاسد اقتصادی کاهش پیدا کرده است .

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مقدم در جلسه توجیهی اجرای طرح سیماک در اردبیل با اشاره به اهداف اصلی اجرای پروژه دولت الکترونیک گفت: بر اساس آیین نامه ای که در دولت تدبیر و امید مصوب شد مبارزه پایدار با مفاسد اقتصادی از خود قوه مجریه آغاز شده که در این راستا دولت الکترونیک و مبانی مختلف آن مورد توجه قرار گرفته و از سال 92 در کنار اجرای این پروژه ها کارگروه شفافیت مورد توجه قرار گرفته است.

رییس کارگروه پیشگیری از مفاسد اقتصادی کشور گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تلاش بر این شد تا با هدف شفافیت کارها و جلوگیری از مفاسد اقتصادی رویکرد دولت الکترونیک و جامعیت امور مدنظر قرار گیرد که در این زمینه حکمرانی الکترونیکی کارها مورد توجه قرار گرفته است .

وی بر حسن اجرای چنین طرح هایی برای پیشگیری از مفاسد اقتصادی اشاره کرد و افزود: ما در کشور با ضعف نظارت و حسن اجرای مقررات و قوانین روبه رو هستیم که امیدواریم موانع پیش رو برداشته شود .

مقدم گفت: قرار نیست در این زمینه استان ها اعتباراتی را پیش بینی کنند بلکه مقرر است تا به صورت ملی اعتبارات به استان ها تزریق شود و هر استانی که بیشترین فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مفاسد اقتصادی و حکمرانی الکترونیکی در زمان دولت تدبیر و امید

کاهش مفاسد اقتصادی و حکمرانی الکترونیکی در زمان دولت تدبیر و امید