مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 15:462017-07-17بين الملل

حمله سایبری جهانی به اندازه یک طوفان بزرگ خسارت خواهد زد


خبرگزاری رویترز امروز به نقل از گزارش بیمه گذار انگلیسی لویدز خبر داد که در صورت وقوع یک حمله سایبری جهانی، 53 میلیارد دلار زیان اقتصادی به بار خواهد آمد که معادل خسارت ناشی از طوفان عظیم سندی است که آمریکا را در سال 2012 در نوردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو"، این گزارش که با همکاری شرکت امنیت سایبری ساینس (Cyence) تهیه شده است، زیان های اقتصادی احتمالی ناشی از هک فرضی یک شرکت میزبان فایل و حملات سایبری به سیستم های عامل رایانه های شرکت های سراسر جهان بررسی شده است.

بنابر این گزارش، هزینه های اقتصادی ناشی از حمله فرضی به این شرکت فرضی میزبان بسیار فراتر از خسارات حمله باج افزار واناکرای (WannaCry) است که در ماه مه رایانه های بسیاری را در بیش از 100 کشور آلوده ساخت.

این هزینه های اقتصادی به طور معمول ناشی از وقفه در روند امور و تعمیر رایانه ها می شود.

پیش از گزارش مشترک شرکت بیمه لویدز و ساینس، دولت آمریکا به صنایع هشدار داده بود که هکرها در پی حمله به بخش های هسته ای و انرژی این کشور هستند.

به نوشته رویترز، در ماه ژوئن ویروسی به نام نات پتیا (NotPetya) که در ابتدا رایانه های شرکت های اوکراینی را آلوده کرده بود، درسراسر جهان منتشر شد و با رمزنگاری اطلاعات رایانه های آلوده، آنان را از کار انداخت و فعالیت بنادر، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری جهانی به اندازه یک طوفان بزرگ خسارت خواهد زد

حمله سایبری جهانی به اندازه یک طوفان بزرگ خسارت خواهد زد