مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 14:552017-07-17اقتصادي

سهم 8630 میلیارد ریالی استان مرکزی از تسهیلات رونق تولید در سال 96


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی از سهم 8630 میلیارد ریالی استان مرکزی در حوزه اعطای تسهیلات واحدهای کوچک و متوسط در سال 96 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظفر افشون در جلسه کارگروه طرح ایجاد رونق واحدهای کوچک و متوسط، گفت: این تسهیلات در سه بخش سرمایه در گردش، تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام و تسهیلات بازسازی و نوسازی تجهیزات و عوامل تولید در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سه هزار و 906 میلیارد ریال از این تسهیلات به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، یک هزار و 924 میلیارد ریال برای تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام و دو هزار و 800 میلیارد ریال نیز برای بازسازی و نوسازی عوامل تولید در نظر گرفته شده است.

افشون، افزود: هدف از اجرای طرح رونق تولید در بخش واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، بازسازی و نوسازی بنگاه های تولیدی صنعتی و معدنی و صنوف تولیدی، رفع مشکلات و افزایش تولید و اشتغال، ارتقا بهره وری انرژی، افزایش رقابت پذیری، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی است.

وی بیان کرد: میزان تسهیلات پرداختی بر اساس نیاز واقعی و تایید کارگروه استانی برای بنگاه های کوچک تا 10 میلیارد ریال، بنگاه های متوسط تا 30 میلیارد ریال و برای طرح های نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا 20 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 8630 میلیارد ریالی استان مرکزی از تسهیلات رونق تولید در سال 96

سهم 8630 میلیارد ریالی استان مرکزی از تسهیلات رونق تولید در سال 96