مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 14:362017-07-17دانش

امضای تفاهم نامه میان سازمان «سمت» و «فاوا»


سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)، پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، - تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به منظور گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی، این تفاهم نامه روز گذشته به امضای دو مرکز رسید که بر اساس آن سازمان سمت و پژوهشگاه فاوا ، در زمینه طراحی و اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک در زمینه تولید کتب مبنایی، همکاری خواهند داشت.

تألیف، ترجمه و تدوین کتاب های درسی دانشگاهی مرتبط، کتاب های مبنایی در حوزه های مرتبط، همکاری مشترک در زمینه نشر الکترونیک، برگزاری نشست ها و دوره های علمی و آموزشی، همکاری در معرفی آثار علمی و برنامه های پژوهشی، تبادل اطلاعات و استفاده از منابع علمی دو طرف، از دیگر مواردی بود که در این جلسه به توافق سازمان سمت و پژوهشگاه فاوا رسید.

گفتنی است سازمان مطالعه و تدوین (سمت) و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، در راستای فعالیت های علمی و پژوهشی دو مرکز و برای ارتقای سطح دانش در زمینه های مرتبط، همکاری خود را آغاز کرده اند.

سازمان سمت مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد و در همین راستا تاکنون بیش از 2040 کتاب منتشر کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه میان سازمان «سمت» و «فاوا»

امضای تفاهم نامه میان سازمان «سمت» و «فاوا»