مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 14:202017-07-17سياسي

اولویت دولت تدبیر و امید اجرایی کردن مطالبات حوزه جوانان و بانوان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: اولویت دولت تدبیر و امید اجرایی کردن مطالبات جوانان و بانوان است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد تقی ایرانی اظهار کرد: ضمن اینکه دولت تمام نیازهای حوزه جوانان و بانوان را شناسایی کرده و بدنبال تحول و توسعه مثبت است نباید به بهانه نقد که البته لازمه پیشرفت است چوب لای چرخ دولت گذاشت بلکه باید تلاش ما این باشد از خدمات و دستاوردهای دولت که متعلق به نظام است حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: حوزه، دانشگاه و مدارس انسان هایی را پرورش داده اند که مایه افتخار جامعه جهانی شده اند به خصوص امروز مریم میرزاخانی نابغه ریاضیات ایران و جهان که زود از میان ما رفت نشان از حضور تاثیرگذار بانوان باهوش ما در عرصه های علمی و اجتماعی است که خواستار مسئولیت بیشتر در جامعه هستند و در انتخابات این مطالبه اعلام شد و این اسلام است که به جایگاه زنان کرامت بخشیده است.

وی بیان کرد: فعالیت های چشمگیر حوزه زنان و جوانان نشان دهنده این مساله است که جنسیت محدودیت نیست.

ایرانی تاکید کرد: جامعه با سلامت جسمی افراد و سلامت روانی و همچنین سلامت معنوی سالم خواهد بود و برای دستیابی به این جامعه سالم باید آموزش های علمی و عملی را مورد توجه قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت تدبیر و امید اجرایی کردن مطالبات حوزه جوانان و بانوان

اولویت دولت تدبیر و امید اجرایی کردن مطالبات حوزه جوانان و بانوان