مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 14:162017-07-17سياسي

امیری: امیدوارم تکلیف لایحه تفکیک وزارتخانه ها قبل از معرفی کابینه روشن شود


تکلیف لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت (تفکیک وزارتخانه ها) قبل از معرفی کابینه جدید به مجلس روشن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری که در جمع مدیران کل امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی سخن می گفت، با اشاره به قرار گرفتن مجدد لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت در دستور کار مجلس شورای اسلامی گفت: برای ما مهم است که قبل از اینکه آقای روحانی فهرست کابینه دوازدهم را به مجلس بفرستد، این لایحه تعیین تکلیف شود.

وی اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی امیدوارم که این لایحه طی روزهای آینده با رای نمایندگان محترم در مجلس به تصویب برسد تا انشاءالله دولت دوازدهم از همین ابتدا با ساختار جدید تشکیل شود.

امیری از لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی مجلس که پس از بررسی به موقع لایحه در کمیسیون های مربوطه، امکان قرار گرفتن مجدد این لایحه در دستور مجلس را فراهم کردند، قدردانی نمود.

تفاوت محرمانگی تجاری و محرمانگی سیاسی وی در بخش دیگری از سخنان خود به قرارداد نفتی توتال و مسائلی که از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره این قرارداد مطرح شده بود اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توضیحات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری: امیدوارم تکلیف لایحه تفکیک وزارتخانه ها قبل از معرفی کابینه روشن شود

امیری: امیدوارم تکلیف لایحه تفکیک وزارتخانه ها قبل از معرفی کابینه روشن شود