مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 14:002017-07-17اقتصادي

پیست سافاری کوهستان در منطقه نمونه گردشگری طرقبه ساخته می شود


نماینده خراسان رضوی در انجمن مدیران مناطق نمونه گردشگری از احداث پیست سافاری کوهستان در منطقه نمونه گردشگری طرقبه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این طرح تا یک ماه آینده آغاز و فاز اول آن 3 ماه بعد به بهره برداری می رسد.

- جواد شاکری در گفت وگو با ایسنا، درباره احداث پیست سافاری کوهستان در منطقه نمونه گردشگری طرقبه، اظهار کرد: پیش بینی می شود عملیات احداث این مجموعه تفریحی 6 ماه به طول انجامد.

وی افزود: همچنین در گام های بعدی در این مجموعه پیست اسکی با استفاده از دستگاه های برف ساز احداث خواهد شد، ایجاد فضای اقامتی نیز از دیگر برنامه هاست.

همچنین ساخت مجموعه آکواریوم هنوز در هیات مدیره در دست بررسی است.

این سرمایه گذار بخش خصوصی خاطرنشان کرد: در طی چهار سال اخیر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک روند رو به رشد و قابل ملاحظه ای داشت و تلاش کرد موانع ساختاری را از پیش روی سرمایه گذاران و فعالان گردشگری بردارد.

وی افزود: من به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی در انجمن مدیران مناطق نمونه گردشگری خواستار آن شدم که برخی اختیارات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی به انجمن واگذار شود.

شاکری با تاکید بر اینکه منطقه نمونه گردشگری طرقبه یکی از مصادیق واقعی اقتصاد مقاومتی است، افزود: در افق نهایی در این منطقه قرار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست سافاری کوهستان در منطقه نمونه گردشگری طرقبه ساخته می شود

پیست سافاری کوهستان در منطقه نمونه گردشگری طرقبه ساخته می شود