مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 13:402017-07-17حوادث

تشدید برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز در بویراحمد


فرماندار شهرستان بویراحمد از تشدید برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدکاظم نظری در اولین نشست کمیته امور اتباع ومهاجرین خارجی شهرستان طی سال جاری افزود: بر اساس اخبار و اطلاعات سال گذشته 450 هزار نفر تبعه افغانستانی غیرمجاز در سطح کشور شناسایی، دستگیر و روانه کشور مطبوع خود شدند.

وی از تشدید برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز خبرداد و بیان کرد: علاوه بر کنترل مبادی ورودی شهرستان بویراحمد توسط اکیپ های ایست و بازرسی، ضروری است نیروی انتظامی نسبت به دستگیری اتباع خارجی غیر مجاز برای انتقال به اردوگاه مراقبتی شیراز و در نهایت کشورشان اقدام کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: برای ساماندهی به وضعیت اشتغال کارگری، آن دسته از کارگران اتباع خارجی فصلی ساختمانی که بصورت غیرمجاز در شهرستان حضور دارند باید جمع آوری شوند.

نظری از صاحبان مشاغل خواست از بکارگیری این گروه از کارگران خارجی خودداری کنند و تصریح کرد: بازرسی مداوم کمیته امور اتباع خارجی به کارگاه ها و صنوف مختلف در سطح شهرستان یکی از راه های کنترل این معضل است.

وی اضافه کرد: با اینکه دولت اقدامات قابل قابل توجهی در این زمینه انجام داده است، سالانه تعداد زیادی از مهاجرین خارجی غیر مجاز بصورت غیرقانونی وارد کشور و به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز در بویراحمد

تشدید برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز در بویراحمد