مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 12:352017-07-17اقتصادي

ایجاد پایانه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شمیرانات


فرماندار شمیرانات از تلاش برای شناسایی مکان مناسب و اخذ موافقت دستگاه های بالادستی همچون منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد پایانه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی شمیرانات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله خانمحمدی در افتتاحیه سومین جشنواره گیلاس در شمیرانات، گفت: دوره پیشین این جشنواره در بخش رودبار قصران برگزار شد و امسال نیز این جشنواره سومین دوره خود را در حالی پشت سر می گذارد که افتتاحیه آن در بخش لواسانات برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره ظرفیت ها، پتانسیل و توانمندی تولید محصولات باغی و دامی شهرستان شمیرانات را به عموم شهروندان معرفی می کند و تلاش می کند محصولات باغی این شهرستان را که در بسیاری از آنها دارای رتبه در استان تهران و حتی کشور است به مردم ایران اسلامی معرفی کند.

خانمحمدی ادامه داد: امسال حدود 830 هزار تن، کل محصولات باغی و دامی تولیدی شهرستان شمیرانات بوده که از این میزان بالاترین تولید متعلق به محصول گیلاس بوده است.

با توجه به رشدی که در دو سال اخیر شاهد بوده ایم میزان تولید گیلاس از 61 هزار تن به 63 هزار تن رسیده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه میزان تولید محصول گیلاس در شمیرانات به 63 هزار تن رسیده است توانسته ایم در کشور رتبه نخست کیفی و کمی این محصول را از آن خود کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایانه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شمیرانات

ایجاد پایانه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شمیرانات