مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:552017-07-17بين الملل

نتانیاهو: آتش بس جنوب سوریه به نفع ایران است


نتانیاهو مدعی شد ایران به دنبال تحقق اهداف بلند مدت از حضور نظامی در سوریه از جمله ایجاد پایگاه هوایی و دریایی و دسترسی مستقیم و بدون مانع به مرزهای اسراییل است ، - که تل آویو آن را تحمل نخواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل که برای دیدار با مقامات فرانسوی به پاریس رفته است، از توافق آتش بس اخیر بین آمریکا و روسیه انتقاد کرده و این توافق را به نفع اهداف و طرح های بلند مدت جمهوری اسلامی ایران در سوریه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران" به نقل از وب سایت " تایمز اسراییل" نتانیاهو با ادعای اینکه این توافق آتش بس زمینه حضور نظامی بلند مدت ایران در مرزهای شمال اسراییل را تقویت می کند، با آن مخالفت کرد.

روسای جمهور آمریکا و روسیه اخیرا و در نخستین دیدار دوجانبه شان در حاشیه نشست رهبران گروه بیست در هامبورگ آلمان بر سر یک آتش بس در مناطق جنوبی سوریه موافقت کردند.

این طرح از یکشنبه هفته گذشته در سوریه به مورد اجرار در آمده است.

نتانیاهو دیروز در یک نشست خبری در پاریس گفت او این مساله را در دیدار با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه به بحث گذاشته است.

دفتر نخست وزیر اسراییل اخیرا در بیانیه ای ضمن مخالفت ضمنی با طرح آتش بس در جنوب سوریه، اعلام کرده: اسراییل از طرح های توسعه طلبانه ایران در سوریه آگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: آتش بس جنوب سوریه به نفع ایران است

نتانیاهو: آتش بس جنوب سوریه به نفع ایران است