مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:452017-07-17فرهنگي

یاداشتی بر «خندوانه» و مشکلات روز افزون آن


درباره برنامه رامبد جوان معتقد است: «بی شک «خندوانه» یکی از موفق ترین برنامه های سرگرمی و تفریحی تلویزیون در سال های اخیر بوده است که سهم زیادی در جذب مخاطب به شبکه نسیم داشته است.

- علیرضا دباغ - منتقد رسانه و کارشناس فرهنگی - درباره برنامه رامبد جوان معتقد است: بی شک خندوانه یکی از موفق ترین برنامه های سرگرمی و تفریحی تلویزیون در سال های اخیر بوده است که سهم زیادی در جذب مخاطب به شبکه نسیم داشته است.

اما به نظر می رسد این برنامه از روزهای باشکوه خود فاصله گرفته و سیر نزولی خود را به سرعت ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس رسانه ایسنا، دباغ که از مدیران سابق صداوسیماست و مدیرمسوولی فصلنامه سرزمین هنر را عهده دار است، در ادامه یادداشت خود با عنوان فراز و فرودهای یک برنامه خوب تلویزیونی آورده است: در فرهنگ برنامه سازی رادیویی و تلویزیونی اصطلاح اوج و فرود برنامه اصطلاحی رایج است.

هر برنامه ای اوجی دارد که با شهرت و اقبال و تحسین مخاطبان و منتقدان همراه است و فرودی دارد که با کاهش محبوبیت و افت مخاطب و انتقادات کارشناسان رسانه قرین می شود.

برنامه خندوانه اکنون دوران فرود خود را سپری می کند.

رامبد جوان که با انرژی زیاد و ابتکار عمل و چراغ سبز صداوسیما برای استفاده تام و تمام از ظرفیت اقتصادی اسپانسرهای بزرگ است توانست برنامه خندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاداشتی بر «خندوانه» و مشکلات روز افزون آن

یاداشتی بر «خندوانه» و مشکلات روز افزون آن