مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:062017-07-17بين الملل

رییس پیشین اطلاعات ارتش ترکیه هشدار داد 15 درصد نیروهای مسلح ترکیه دست گولن است


رییس پیشین اطلاعات ارتش ترکیه با بیان اینکه هنوز 15 درصد نیروهای مسلح این کشور دست گولنیست ها است، از امکان مصالحه با کُردهای سوریه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل تاکید کرد اخراج عناصر گولنیست از نیروهای مسلح ترکیه ادامه خواهد داشت و در ماه آگوست شورای عالی نظامی این کشور جلسه ای را در این باره تشکیل خواهد داد.

وی درباره احتمال وقوع کودتای دیگر گفت برخی گروه ها هنوز در تلاش برای کاشتن بذر آشوب در ترکیه هستند و اگر زمانی این آشوب فوران کند، احتمالا ارتش ترکیه برای سرکوب آن به کودتا پناه ببرد.

این ژنرال بازنشسته درباره تحولات منطقه ای نیز با تاکید بر لزوم تداوم عملیات نظامی علیه شبه نظامیان کُرد در شمال سوریه (یگان های مدافع خلق) افزود عملیات برای عفرین لغو نشده و ترکیه مشغول ارزیابی قدم هایش در عفرین و کوبانی است.

حقی پکین همچنین امکان ایجاد فرایند عادی سازی روابط با ی.

پ.

گ را رد نکرده و اظهار داشت اگر کُردها سلاح هایشان را زمین بگذارند و از تصمیم برای ایجاد دولت کردی مستقل در شمال سوریه صرف نظر کنند، این امر ممکن خواهد بود.

انتهای پیام/ص http://fna.

ir/IVJJCD نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پیشین اطلاعات ارتش ترکیه هشدار داد 15 درصد نیروهای مسلح ترکیه دست گولن است

رییس پیشین اطلاعات ارتش ترکیه هشدار داد 15 درصد نیروهای مسلح ترکیه دست گولن است