مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 09:212017-07-17فرهنگي

نشر در بهترین وضعیت بعد از انقلاب قرار دارد/ «توقیف» در سینمای ما وجود ندارد


نشر کشور در حال حاضر در بهترین وضعیت موجود پس از انقلاب اسلامی قرار دارد و تمامی مدیران و دست اندرکاران این حوزه بر خطوط قرمز نظام واقف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح دیروز در حاشیه نشست چشم انداز تئاتر استان ها، با تاکید بر این مطلب افزود: سال گذشته 83 هزار عنوان کتاب در کشور منتشر شده است که در روند چاپ این کتاب ها تلاش برای رعایت چارچوب ها، هنجارها و ارزش های دینی و ملی صورت گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: همکاران نظارتی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت حداکثری بر روند محتوایی و چاپ کتاب ها را دارند ولی در عین حال ممکن است به عنوان مثال از 83 هزار عنوان کتابی که در سال منتشر می شود به صورت موردی برخی از مشکلات از نگاه آن ها خارج شود که بعد از متوجه شدن اصلاح می شود.

صالحی امیری با اشاره به کتاب های بدون مجوز گفت: در این زمینه مداخله خیلی جدی داریم و در یکسال گذشته نیز چاپ اینگونه کتاب ها کاهش یافته است و اگر گزارشی در این زمینه دریافت شود نیروی انتظامی و قوه قضاییه با آن برخورد قانونی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در عین حال با توجه به حجم انتشار کتاب ها در سال تعداد کتاب های قاچاق ناچیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر در بهترین وضعیت بعد از انقلاب قرار دارد/ «توقیف» در سینمای ما وجود ندارد

نشر در بهترین وضعیت بعد از انقلاب قرار دارد/ «توقیف» در سینمای ما وجود ندارد