مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 08:512017-07-17بين الملل

محمود عباس: چین بارها از تشکیل دولت مستقل فلسطین حمایت کرده


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین که به مدت سه روز از چین دیدار می کند گفت که روابط و مراودات با چین بر اساس توافقات طرفین تقویت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری چینی شین هوا ، وی قرار است در جریان این سفر راه های همکاری طرفین را بخصوص در چارچوب طرح راه ابریشم نوین چین مورد بحث و رایزنی قرار دهد .

وی که برای چهارمین بار است به چین سفر می کند امیدوار است که راه ابریشم چین بتواند باعث پیوند قوی تر فلسطین با دیگر کشورهای جامعه بین المللی شده و از لحاظ تجاری برای فلسطین و مردم آن مفید فایده باشد.

او همچنین تاکید کرده است که برگزاری یک همایش بین المللی همکاری راه ابریشم در پکن در ماه مه امسال باعث خواهد شد تا همه کشورهای مرتبط با راه ابریشم از مزایای آن بهره مند شوند.

این طرح راه شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین در سال 2013 میلادی وقتی رهبری کشور را در اختیار گرفت عنوان کرد و از آن با عنوان بزرگترین برنامه اقتصادی جهان در قرن بیست و یکم یاد می شود که جایگزینی برای آن در شرایط فعلی وجود ندارد.

محمود عباس در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری شین هوا گفت که ما از لحاظ تاریخی دارای مناسبات بسیار نزدیکی با چین هستیم و می خواهیم با استفاده از این طرح و برنامه های دیگر همکاری قوی تری با پکن داشته باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: چین بارها از تشکیل دولت مستقل فلسطین حمایت کرده

محمود عباس: چین بارها از تشکیل دولت مستقل فلسطین حمایت کرده