مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 07:552017-07-17فناوري

انقلاب جدید در حوزه اینترنت


یک کارشناس فناوری اطلاعات با بیان ضرورت فرهنگ سازی مناسب برای ورود اینترنت اشیاء به کشور، مزایای استفاده از اینترنت اشیاء را تسهیل در امور مربوط به ترافیک شهری، - سلامت و بهداشت، کشاورزی، صنعت و امور خانه داری عنوان کرد.

مصطفی پورعلی - کارشناس حوزه فناوری اطلاعات - در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که قبل از این که به فکر ورود فناوری های جدید به کشور باشیم، باید به فکر فرهنگ سازی مناسب برای آن باشیم، گفت: برای استفاده درست از تکنولوژی های نوین باید به کاربران از قبل آموزش های عمومی داده شود تا به آسیب های کمتری در این حوزه برخوریم.

وی با اشاره به تکنولوژی نوین اینترنت اشیاء در دنیا درباره این فناوری، اظهار کرد: اینترنت اشیاء در ساختمان ها و مجتمع های بزرگ برای استفاده درست و تنظیم مصرف انرژی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این فناوری همچنین در کنترل سیستم های هوشمند یا PMS، سلامت و بهداشت، ترافیک، کشاورزی، حمل و نقل و .

مورد استفاده قرار می گیرد.

این کارشناس حوزه آی تی ادامه داد: پیش بینی می شود که تا سال 2030 حدود 30 میلیارد دستگاه به سیستم اینترنت اشیاء مجهز باشند.

این وسائل می توانند وسائل منزل، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، برق منزل و همچنین دستگاه های پزشکی برای کنترل بیماری ها و سیستم های کنترل ترافیک شهری برای کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب جدید در حوزه اینترنت

انقلاب جدید در حوزه اینترنت