مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 03:062017-07-16سياسي

حمله سایت حامی روحانی به عارف


"، اختلافات درون گروهی اصلاح طلبان بالا گرفته و محمدرضا عارف یک سوی این جدل هاست؛ برخی به دفاع از او و عملکردش در میانه دعوا هستند و برخی در نقد عملکرد او و البته همراه با تهمت سهم خواهی به محمدرضا عارف.

حسام الدین آشنا اولین کسی بود که صریحاً به عارف تهمت سهم خواهی از کابینه زد و حالا قهرمان سکوت های منفعلانه لقبی است که سایت انتخاب، از حامیان جدی روحانی به عارف می دهد و حتی رأی سال 94 او در انتخابات مجلس را زیر سوال می برد: رأیی که عارف در تهران آورد و البته اگر چهره محبوبی سرلیست اصلاح طلبان بود بیش از 2میلیون رأی می آورد را باید به حساب اعتبار رهبر اصلاحات نزد مردم گذاشت نه قهرمان سکوت های منفعلانه.

و بعد سلسله سؤالاتی را از عارف می پرسد که عملاً کل هویت سیاسی عارف را زیر سؤال می برد.

سؤالاتی از این قبیل که - گرایشات سیاسی ایشان قبل از پست گرفتن در دولت اصلاحات، به عنوان رییس دانشگاه تهران چه بوده است؟ آیا ایشان جزو مدیران دو زیست نبوده اند؟ آیا حضور ایشان در ستاد انتخاباتی رقیب خاتمی در سال 76 صحت دارد؟ این را که برخی نمایندگان مجلس ششم اصرار دارند که عارف در جلسات همواره تأکید می کرده نمی داند اصلاحات را با سین می نویسند یا صاد، تأیید می فرمایند؟ در طول هشت سال دولت اصلاحات مشخصاً غیر از دریافت پست و حقوق و مزایا، چه هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایت حامی روحانی به عارف

حمله سایت حامی روحانی به عارف